Zakenmensen groeten elkaar tijdens COVID-19 pandemie

Maatregelen coronavirus

Beste relaties,

2020/2021 zijn wij door het coronavirus in een situatie terecht gekomen die ons allen raakt. Juist in zo’n situatie moeten wij voor elkaar klaarstaan. Niet alleen de helden in de zorg en andere direct betrokken mensen die hun handen uit de mouwen steken om de crisis een halt te roepen; ook wij kunnen, binnen onze mogelijkheden, een kleine bijdrage leveren om u als bedrijf en particulier door de crisis heen te helpen.

Betalingsproblemen door crisis

Zowel particulieren als bedrijven worden door deze crisis ook financieel getroffen. Natuurlijk zijn er allerlei regelingen vanuit de overheid die u kunt aanspreken om de crisis door te komen. Dat zal niet altijd voldoende zijn om te overleven.
Wordt u door de crisis zo getroffen dat u problemen krijgt met het betalen van uw verzekeringspremies, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dan gaan wij kijken of wij u, in samenwerking met de verzekeraar, kunnen helpen met uitstel van premiebetaling. Een verzekeraar zal, zoals het nu wordt voorgesteld, per individueel geval bekijken in hoeverre zij medewerking kunnen verlenen tot uitstel.
Nogmaals, aarzel niet ons te mailen of te bellen met een verzoek tot vertraagde of uitgestelde premiebetaling! Verzekeraars lijken geneigd om hierin mee te willen denken.

Wat kunt u van de overheid verwachten?

De overheid is met een reeks van maatregelen gekomen die u financieel door deze crisis heen kunnen loodsen. Een overzicht van die maatregelen vindt u op deze site van de overheid.

Bereikbaarheid team Van Steensel

Ons team staat ook in deze tijd voor u klaar om u te helpen. Toch hebben wij onze dienstverlening een beetje moeten aanpassen. De maatregelen die wij hebben moeten nemen zijn de volgende:

Dienstverlening tijdens Coronacrisis
Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen kiezen wij er onder andere voor om een groot deel van onze medewerkers thuis te laten werken. Ons kantoor is geopend tijdens kantoortijden, maar met een minimale bezetting. Uiteraard volgen wij daarbij de adviezen van het RIVM.

Er is een mogelijkheid dat deze maatregelen onze dienstverlening de aankomende periode enigszins beïnvloedt. Uiteraard proberen wij de dienstverlening zoveel mogelijk op peil te houden. U kunt ons daarbij helpen.

  • Aanvragen en wijzigingen liefst per mail
    Dit doet u door zoveel mogelijk uw (aan)vragen en wijzigingen online door te geven op mailadres: info@steensel.nl. Zo kunnen wij de telefonische bereikbaarheid en de dienstverlening die u van ons gewend bent het beste waarborgen.
  • Telefonische bereikbaarheid
    Wij zijn tijdens kantoortijden bereikbaar via ons algemene nummer (010) 412 39 11. Buiten kantoortijden zijn wij voor urgente gevallen bereikbaar op telefoonnummer: (06) 522 287 13
  • Persoonlijke contact
    In verband met de huidige maatregelen rondom Covid-19 gaat onze voorkeur uit naar een digitale of telefonisch afhandeling van uw vragen. Hiervoor hebben wij ook de mogelijkheid via Skype met u te (video)bellen en documenten digitaal met u door te nemen. Wilt u toch een van onze medewerkers persoonlijk spreken, maakt u dan telefonisch een afspraak.

Wij houden uiteraard de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zullen u wanneer nodig hier uitgebreid over informeren.
Wij danken u hartelijk voor uw begrip.

Bel of mail ons gerust

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Bij www.verzekeraars.nl/verzekeringsthemas/nieuwe-risicos/coronavirus vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over verzekeringen en het coronavirus. Natuurlijk kunt u bij ons terecht met uw vragen. Neem dan, op dit moment bij voorkeur via de mail, contact op met uw contactpersoon of via ons algemene mailadres  info@steensel.nl. Wij helpen u graag. Aarzel niet, we zijn er voor u!

Rest mij om u sterkte te wensen in deze bijzonder zware periode.

Namens team Van Steensel
Kees van Steensel

Van Steensel Assurantiën

Pr. Pieter Christiaanstraat 61
3066 TB Rotterdam
 

Direct doen